Mampukah Aku???

Ya...maafkan aku teman, kawan, sahabat, sis, bro, yo, der, dan apa-apa jer yang aku gelarkan pada korang :)... di malam yang sayu-sayu macam bunyi melody kat blog aku ni, bertambah laju jari-jari aku yg semakin kecut ni (dek dimamah usia) menaip... sebagaimana pantas nya otak aku berlegar untuk mengisi ruang yang kosong untuk ditaip, begitu jugak le lajunya jari-jari aku ni mengalahkan kelajuan LRT 4 gerabak lagaknya...

Ini bukan rel LRT 4 gerabak... 
Ini Hanya Gambar Hiasan 


Sesungguhnya aku ini bukan la seorang malaikat yang mampu menjadi baik, tanpa melakukan kesilapan, melukakan hati, perasaan, jiwa sesiapa pung... aku kan manusia biasa... kalau dah nama manusia tu, dah semestinya dia itu tidak lah sempurna sifat dan akalnya... entah kenapa aku rasa.. semakin ramai yang mula menjauhkan diri... dan meninggalkan aku... kat sini (sini mana tu?? sini kat blog ni ye... bukan di tempat2 lain harap maklum).

Pleases don't leave me...


Kadang-kadang, diri aku ini tak mampu untuk memuaskan hati semua orang, walaupun aku seboleh-bolehnya cuba untuk buat yang terbaik untuk korang-korang semua, tapi aku tahu itu mustahil.... impossible... and i admit that's not going to happen :P. Tapi kehilangan mereka-mereka ini dalam hidup berblogging telah mematikan 50% semangat aku... siyes... totally... why... is that so... and my answer will be NO COMMENT... 


Mampukah aku menjadi sempurna walau untuk seketika?? Mampukah aku jadi seorang sahabat paling setia?? Mampukah aku menjadi sahabat kalian yang terbaik?? Mampukahh aku jadi sahabat yang boleh diharapkan ketika susah mahupun senang?? Ha ha ha aku hanya mampu tertawa kecil... kerana jawapannya AKU PASTI TIDAK MAMPU melakukan kesemua itu... jika aku melakukannya SORANG DIRI... jadi... yang hanya mampu aku lakukan adalah, terus berharap agar DIRI AKU INI tidak ditinggalkan oleh teman-teman seperjuangan... =..=

hidup.ini.penuh.dgn.harapan@paripariputih.blogspot.com


Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 comments:

  1. mama dh berjaya dh jd yg terbaek tuk kami..tak kisah sempurna or tak yg penting kita keluarga setaip kekuarangan kita akan atasi bersama..:)

    ReplyDelete
  2. oh mamaku syg..jgn isau..ktorg xkn tgglkn mama :) ktorg syg mama <3 :')
    stiap org ade kelemahan msing2..dun give up yea..kami kan ada..kelemaham tu bole diperbaiki bukan :)xmo sdey2.. =)

    ReplyDelete
  3. 50 percents? byk tuu...mghilangkan bukannya bermakna mninggalkan dan melupai ppp tetapi ada sebab d sebaliknya...sebab utk perbaiki diri sendiri n tgk n teliti di mana krkurangan yg ada

    ReplyDelete
  4. Aik ape kes? Emo lebih ni hihihi
    PPP don't thnk too much, ur are the best n the bestttttties ever *cewah!
    Sooo xyh fikir yg awk x mampu..
    Coz I believe dat u can do much much better!
    Caiiiyokkk PPP :D

    ReplyDelete
  5. Apalah yang dirapekkan ni ek? Saya ada.. saya ada..

    ReplyDelete
  6. kak jgn rsau... wlupun kak rasa 50% tu kehilangan , aq tetap ada disamping kakak.. wlupun kita xpena jumpa,tp kak pp tetap da best!!! muuuaahhh love u ..

    ReplyDelete
  7. erm jangan fikir sngt

    just be ur self ppp

    ReplyDelete
  8. rasa sayu sgt bila membaca butir bicara dekat atas tu ni.. saya juga merasakan perkra yg sama kak PPP. teringin sgt utk menjadi sempurna walau utk sedetik cuma.. yg pasti ketahuilah bahawa kami sentiasa ada utk mu.. dan ku juga tahu ku ada mu, mama..

    ReplyDelete
  9. insya-allah boleh je..
    Ramai yg bg semangat tu

    ReplyDelete
  10. 1stly...

    aku takut kena rasuk. jadi cara paling mudah jgn on PC. kalau aku sunyi2.. diam2. tu bukan bermakna aku tinggalkan PPP sensorang.. tu sebab aku bagi can PC aku merajuk hehehe..

    2ndly,

    aku akan jejak semula PPP, insyallah :D

    3rdly,

    i miss u so.. now, here i am :D

    ReplyDelete
  11. dah sihat ey?? patutla entry panjang :)

    ReplyDelete