Syuuhhhhh! Gi Jauh Jauh Pilisssss....

Erk jan salah sangka lak ye... malam-malam cenggini usahkan kambing.... hatta agas pun x pasti sudi nak lalu lalang lam umah aku, malam-malam bute ni... jadi sapalah agaknya yang aku beria-ia syuhhh! syuhhh! tu kan?? Ha ha ha tu le... nyea..... sapa lagi lau tak kawan lama aku EN. INSOMNIA... hurmmm aku rasa dia dah mai ganggu waktu tidur malam aku balik...

Punca... tak cukup rehat... sejak aku demam ari tu... mata aku susah nak lelap... badan pun letih... tidur tiap-tiap hari membawak ke pukul 3 pagi... bangun pukul 6.00 dan kesanya... mata aku mula dah ada lingkaran comel macam panda ha ha ha... harap-harap EN.INSOMIA jenggah aku untuk sementara waktu jer... sebab aku rasa penat sangat-sangat... bila malam susah nak tidur... 

Nasib aku masih boleh kawal mata aku ni... walaupun kadang-kadang macam penat rasanya... so apa yang aku buat lau x leh tidur malam-malam... aku pasang lagu sambil tidur.. sampai la aku terlelap sendiri..... sampai bila camni?? Entah... mungkin sampai esok jer... atau... lusa.. tulat... seminggu.. sebulan??? Tak pasti... 


insomnia.ku@paripariputih.blogspot.com



Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 comments:

  1. hihihi cian dia.. cube berkhyal seblum tito oke gak.. hihihi

    ReplyDelete
  2. yoyoyo.. PPP, biar aku temankan ppp :D

    ReplyDelete
  3. oh~ saya pon tgah separa sedar ni..ahahah... harap2 x kritikal lah hendaknya...

    ReplyDelete
  4. pasang lah lagu kitaro. cubalah

    ReplyDelete
  5. Kesian! Dlu kita mcm awak jugk! Kekasang 3/4 hari xbole tdo...selamat time xbekerja..tapi alhamdulillah sejak da berkerja ni dye seolah ² memahami.. So senang gak laa tdo..mungkin sbb penat kot. Tp mcm kes awk ni..da try pg jumpa DR x???

    ReplyDelete
  6. kita kn kak PPP, tidur awal & bangun sgt cepat. malam memang senang sgt nk tido, mklum la penat2 keje dh.. tapi satu pe'el saya ni kalau sblm tidu dh makan, esok pginya confirm sgt sgt sgt lapar. memng xleh tahan

    ReplyDelete
  7. hi kak..teringat pula semalam..janji nak pergi beli brg umah dgn hubby alih2 ble terlelap jap masa tgu dia mandi..hehehe..cbit2 nuffnang

    ReplyDelete
  8. Jika saya tak dpt tidur saya amalkan petua mengira terbalik dari angka 100, 99, 98, 97 dan seterusnya. Biasanya belum sampai 40 dah hanyut. PPP boleh cuba, jika berjaya belanja saya teh tarik kurang manis secawan!!!

    ReplyDelete
  9. leeza kalau pasang lagu. alamatnya makin tak dpt tidur dan nyanyi sekali. haaaaaaaa

    ReplyDelete
  10. byk memikir ni..tu pasal susah nak tido...huhu

    ReplyDelete
  11. sekarang pun masih xleh tido g ke??

    cube b4 tido tuh ppp minum susu suam??


    cer la try?

    ReplyDelete
  12. ko takleh tdo aku pulak dah semakin awal tdo ..
    karang ni sebelom pukul 9 lg mata aku dah nagntuk. letih takde plak..
    sekarang ni pun rasa ngantuk >..<

    ReplyDelete