TYPO FRIDAY #1


Disitu pagi yg pening Mama caer yg begitu fofular dengan baju seluarnya eh kelawarnya yg vercorak vatik kerehatan mengingsing lengan kejunya dah bertaon tak basuh.. Caae' ni apa faridanyan ko tulis soratan cinta ni?? Sapa yang kurangajau ko blue hypo... Teeeeeeeeeeeeeeeeett!! blum cempat mamak career mengluruskan ayant nya dgn pantans caer menjelah...  bukan hypo la mamak eh mama... typo....

Ahhhh! tyopo ke poyo ke ;hyppo ke wa tak amek pot (mulala dia murakan ayat wa lu lwlu dia tu.. lau dah marah...) Lu jan kasi wa kepo kepo.. Ok la ma.. asik wordless WENGNESDAY je senkali-senkali bagi can la pulak kat PERAIDAY amam...eh apa kah amam keh keh keh..  ok la mamak eh anmum ... dah dah... lantak ko  le nak typo ke kepo ke hipo ke yang penting ari ni wa.. nak gi lelas menaip sebab tiap2 hari jumaat mesti entri wa hacus denga typo ni... dah wa gi dulu.. yang lu tu cair.. wa tak de lu jan lak suke hati nak usik enteri wan ni.. ok wa cahow cincau dulu.. lu take kaer...

Okeh.. ma wa labiu you patlimaplolima kali mama.. keh keh keh.... (sebelum mama cair apakah typo aku yg baban hari ni.. ha ha ha!! get loose dari rumah...sempat dia membisikkan kat selinga si cair yg dah berbulan x korek... ) tu bila wa dan get lose jap lagi. lu gi carik bawah tilam wa ada saprise untuk lu... Lalu mama cair  pun berlalu la dgn senang hati sambil menyanyi lagu WE WELL WE WELL ROK YOU!! Bila mamak cair hilang jer dari kandangan mata.. cair pun cepat2 selak kain eh selak tilam.. rupe2nya dalam-dalam rok mama cair tu rupe2nya dia sayang anak dia.. ni la yg dia bagi kat si cair.. untuk dia punya grandjuweton Isnin nanti..


Alo lo lo lo cooo cuweet nya mama cair ni rupe-rupenya...

p/s: Kisotot (kisahkontot) tak habis lagi sebaik jer habis baca kad tu ci cair terus pitam selama 24 jam sebab terkejut dengan saparies mama dia yg betul2 buat dia saprise.. keh keh keh...

vote.for.typo.friday@paripariputih.blogspot.com

Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 comments:

  1. Aaaa..baca n3 ni sambil mulut mengangaaa dan kecikkan mata...

    ReplyDelete
  2. Thanks Allah Its Friday !

    haha...typo ?!! hape daaa..mamak mamak ni...ko ni, kan aku hasut sluruh persatuan mamak boikot ko baru tau..slalu je amalkan deskriminasi kedai makan..haha (ni bleh d kira typo ker??haha)

    ReplyDelete
  3. kah kah kah dah kronik sgt dah ni mama..hahahahaha

    anyway thanks alot for the wish..syg mama padu padu <3

    ReplyDelete
  4. hahaha.. dh lawan tyko nampaknya mama PPP :) hehe.. hebak hebak.. sudi tak jadi mamak kita?? =)

    ReplyDelete
  5. amboiii...kemain mama kita typo..khkih

    ReplyDelete
  6. Aboi ppq typo bebenot ..


    tergelait-liap ai baceh taug :D

    ReplyDelete
  7. Byknya typo...kikikiki

    ReplyDelete
  8. Tahniah Syahir! Bling Bling nak faham sebab Typo :)

    ReplyDelete
  9. jari terlebih laju tu hehehehe

    ReplyDelete
  10. dasyat jari tu.haha

    ReplyDelete
  11. heeee pening aku bace entry y ni typo sungguh

    ReplyDelete
  12. hahahaha.. Kisotot yang sungguh typo kah..kah..kah...

    agaknya kalau aku buat lagilah banyak typonya hehehe..

    ReplyDelete
  13. Aduuuuiiii...sedap mata memandang, sedap lagi mulut mengunyah....

    ReplyDelete