TYPO FRIDAY #2

Ikutkan jantun, klw tak de spesis TIPU PERAIDAY neh, malas aku nak muat entru ari ni. =..= tapi melihatkan bisinis jubah "kelawak" keluarang "Kaker & Anmum" semakin laju di seluruh peresuk duniawi ni.. maker aku dan akakku si Kaker harung meluruskan perjongangan ni... (eh.. Kaker.. muhung kira bapa dah typo mama ni???)

Musangkingkong punya hanak!!! Aku dok typo piko ajis kat sini dia obleh gi datim lak ngan kamben goat dia kat kandang noooooo!!! Kaker!!!! Weh!!! Aku suh hang grooming pantung kat dalam buntik kita tu!!! Yang ko gi groomingkan kameng ko ni kerapa???  (muhung kira lagi bapa typo mama ni kaker)...


Akum pung felik la.. anak kum si Kaker neh.. lain aku suh buat.. lain pulak yg dia buat... ko udah kenape ni Kaker?? Tulah.. aku suh ko datim dgn mompan ko takmo... sibuk nak datim ngang kanbeng kot tu gak... tengok tu.. apa ko dha buat dgn Meelofa haku ni kaker wey??? Mangkuk plastik punya anak!! Kaker......!!!! 


Lau cenggini punya pesen le kok buat kat bunktik aku... baek aku buat snirik!! Dah!! dah!! gi simpan balek nambut pelesu aku tu kat lam lemarik.... ang ni kaker satu seng pung x leh pakek... buang mayam karen sungguh.... (Lepas tu tak fasal-fasal Tahir si Kaker senyung-senyung tersimpul kat aku)... Mam.. oh mom... mummy.. daddy.. daddy kul (tetiba jer si Kaker menyanyik lagu Boni Kacak eh Bonny M... ) Ko udah nape?? Aku tanya dgn nada sinius.... Tu... Kaker dah buat cang yg mamak suruh........ 


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V


Belum sengpat Kaker melarikan diri dari mama... satu perihuk "nom stik" saiz XXXL hinggap ke muka dia... HAMEK KO! (lalau mama blah.. dari situ sambil mensensumpah semarah padi anak nya si KAERK... EH KARE EH CA'ER..... ) =..= tuabat aku x mo suruh dia hias anak patum aku!!!

p/s: Jan baca lau korang malas Feraiday... aku pung x tau apa yg aku tulis mueh he he he... narommmmbalek.. eh?? lambat lagik nak balek... >..< (hati berbunga-bunga nak balik rumah nak menluruskan pinggag mangkuk ayun eh ha ha ha)

typo.ku.typoh.mu.jua@paripariputih.blogspot.cong



Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 comments:

  1. kakaka....kawak citir nih...terasik jiwa.. #eh

    ReplyDelete
  2. kahkahkah . gyle bnyak typo mama wehh !

    ReplyDelete
  3. hahaha.. siap ada terselit sekali..hehehe..

    ReplyDelete
  4. Amboi boni kacak...hepi ler namanya terselit..

    ReplyDelete
  5. hahaha... sengal typo fraiday...

    ReplyDelete
  6. typo yang sgt banyak hahahha..

    tapi kambing dan kucing ala-ala kety perry itu sangat cool.. ya. aku juga type koemg ni tanpa redo, backspace atau delete.. sebab hari ini typo friday heheheh

    ReplyDelete
  7. typo friday is back..

    hmm..aku mau normal harini..
    why kiut sgtlah kucing ketty perrghie tuh..
    wuwuwuuwuwu...


    agak2 ppp , payah dak nak buat n3 pepanjang dgn typo??

    sile cer skett :)

    ReplyDelete
  8. akibat typo yg terlalu banyak sampai wa pun tak tahu apa kesimpulan cerita tu.. hahaha

    ReplyDelete
  9. erk......
    ada eh utk entri typo2 ni

    ReplyDelete
  10. TYPO....
    kena fokus membaca ni utk fhm betul2..
    hiiii

    ReplyDelete
  11. Salam.

    Jujur ni..

    inilah entry akk yg paling ak tak paham sekali..hahahhaha

    ReplyDelete