Wordless Le Sangat...

Dek disebabkan terlampau 'WORDLESS' Rabu ri ni... sampai terus lupa hari ni ada wordless.. tapi takpe.. bak kata orang Cina MO MAN TAI... disebabkan hari ni hari WORDLESS jadi.. dah sah-sah le  ko tak leh nak bercakap hatta menulis berjela-jela sekalipun kan.. Dengan itu mengikut akta seksyen 17 TTDi eh?? Ha ha ha >..< maka aku pun telah mengikuti betul2 undang-undang ni... jadi aku tak guna suara, tapi sebaliknya untuk mendapatkan feel... Wordless tuh.. aku main POKE-POKE jer boleh? Ha ha ha ha.. 



Ha ha ha pada yang aku x balas balik POKE-an korang tu muhun bersabau.. pas ni aku poke balik... bukan apa aku nak buat eksperimen lau peram lama-lama,
 boleh tak jadi macam IKAN PEKASAM abam POTIA ha ha ha >..<

wordless.become.pokeless@paripariputih.blogspot.com



Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

32 comments:

  1. oh ptut la ppp poke saya smalam...keh3... saya x layan sgt poke2 ni... sakit taw kene poke...kah3....

    ReplyDelete
  2. knp kita tak pernah poke bersama.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. syakir mohon ko POKE aku SEKARANG!!! ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  4. zulhilmi tempoyak eh.. poke tak perlu berdua... la.. ha ha ha mohon POKE aku guna chopstick :P

    ReplyDelete
  5. erkk..dah lama tak cek poke..sat nak cek :p

    ReplyDelete
  6. Oic, hari ni hari Rabu rupanya

    ReplyDelete
  7. MK Syahir... dah naik bengkok ke sepuluh jari jemariku yg somel ni mengpoke ko.. haram ko tak balas kan =..=

    ReplyDelete
  8. Del mohon beli kalendar yg font dia LARGE DIA 68 HA HA HA >..<

    ReplyDelete
  9. Zul De Alexis jom.. NAH AKU POKE ko 20x :P

    ReplyDelete
  10. haha LOL...

    sy sudah bersara dh drp menceburkan diri dlm bidang poke mepoke ni.heh

    naseb baik xmelatah bila dipoke :)

    ReplyDelete
  11. MIKO ek... HA HA HA NASIB CAKAP AWAL2 tak payah den poke balik keh3 >..<

    ReplyDelete
  12. Wahaha. poke2.. :D dah lama tak main hemPOKE2 ni.

    ReplyDelete
  13. hana jom jom kita main poke poke... sapa nak poke dulu ni?? ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  14. dah lama bersara main poke..

    ReplyDelete
  15. bnyknye poke.poke ni bosan.bila la si mark tu nak buat slap pulak!

    ReplyDelete
  16. Poke kalau dalam bahasa melayu maksud dia cuit en? Ok geli. Haha. Actuallay memang tak suka benda poke ni. Ngee :)

    *salam kenal

    ReplyDelete
  17. aik....main poke2 di FB plak

    ReplyDelete
  18. kalau phat dah geli dah ni nk2 kalo poke kat pinggang hahaha

    ReplyDelete
  19. Fiza Suhaimi has poked you :p

    ReplyDelete
  20. miz ruha eh ko dan umur 55 tahun ke?? ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  21. Cendol dia nak suh aku testing slap kat ko dulu kot mue he he eh >..<

    ReplyDelete
  22. Tieah Madian tak eh.. POKE tu bermaksud aku suka kat ko.. ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  23. Telor Power jom kita apa lagi POKE le cepat mueheh he he >..<

    ReplyDelete
  24. baby comel POKE OK! PORK NOT OK! =..=

    ReplyDelete
  25. Phat lau geli kena poke kat pinggang poke lak kat tapak kaki ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  26. Fiza Suhaimi Nor Zaimah has poked you 1000x :P

    ReplyDelete
  27. erk...boleh ajer diperam2...

    ReplyDelete
  28. SURIA AMANDA boley jugek.. aku tu bukan apa malas sebenarnya nak poke balik ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  29. takde orang pon nak poke diri ini.wuuuu

    ReplyDelete
  30. ahahahaha.. sayang sekali lmbat betul aku nampak n3 ni kan ppp :D

    nak main poke2 lagi ni hehehe...

    ReplyDelete