Typo Friday #4 | K-Pop Le Sangat....

Tok! Tok! Tok! Bertalu-talu pinut bilik editor PPP di ketuk! Dengan nada yang parau-paru comey... dia menjawab masuk! (Matanya ke atas ke bawah, macam mata jam "natang" yg pesen dulu-dulu). Diperhatikan mamat yang berada di hadapan dia dengan muka yg bercute. Suasana sunyi sepi lagi, dan sekali lagi Editor PPP memandang ke arah pemuda yang melangak masak dengan penuh konfidennya. Duduk! Mamat yang berada di depan PPP langsung tidak menunjukan riak takut... PPP: Betei ang nak jawatan ni?? Mamat itu hanya mengagguk-anguk tanda setuju (orang tua-tua kata kalau angguk pas tu diam, setuju letuw kan). 

Baik, memandankan wartawan merangkap jurugambo aku dah dipecat, jadi inilah peluang ang nak buktikan kat aku, yang ang lebih hebat dari KORN EL JR. dia kata dia hebat macam SUPERMAN... sebelum-sebelum tu, ada jugak bekas wartawan perangkap jurugambo gak.. nama dia MK CAER... pun kena berenti gak.. sebab kata dia, dia sehebat KELAWAR "KELUANG MAN"... pun aku kasi pecat gak.... jadi kali ni mohon ang pun jangan kecewakan aku naaa... Baik le... aku nak ang buat liputan pasai group K-Pop yang nak mai Msia tak lama lagi ni... (belum pung PPP habis cakap mamat tu bergegas keluar) Dengan muka berkurt seribu PPP mengangguk2. (dalam hati PPP baguih naa mamat ni... ada harapan aku amek dia jadi pekerja tetap ni)

KEESOKAN HARINYA:

Mana gambak yang aku suh ang cari tu? Ang sempat tak buat liputan pasai group K-Pop tu...?? Mamat tu mengangguk2 limanamplo kali kot... lalu dengan kornfidennya dia mengeluarkan "masterpiece" dia yg pertama kunun-kunun ler.... bila bukak jew gambau tu terus Editor PPP kejung tak gerak-gerak... dah macam batu kapur pung ada muka dia masa tu.... 

MACAM NI LE LEBEY KURAM WAJAH EDITOR PPP BILA TERPANDANG GAMBAU YG DIAMEK OLEH MAMAT TUH.... KEH KEH KEH...


Dan dari jauh kedengaran suara parau-parau PPP yg comey bertukau jadi garau.... mcm ni la GET LOOOOOOOSE! PUTLUSSSSSSS! BRAMBUSSSSSSSSSSSS!! Keh keh keh rupe-rupenya wartawang yg baru ni pung lebih kuureng sengal gak macam dua wartawang dia yg dulu si SUPERMANG & KELUANGMENG tuh....

P/S: Yang sebenaunya si MAPIAU MENG tu tak sempat nak wat liputan, sebab group loly K-Pop tu dah balik kampung derang kena demam kepialu... jadi dia panggei kengakawan dia yg jugak retis. yakni si KATAK COMEL, PABILAHATIBERSATU dan dan dan... PARIPARIPUTIH?? (eh macam aku kenal jew dia ni... tapi dimana ya?? ha ha ha) untuk buat satu POSE menggantikan GROUP K-Pop tuw... =..= patut pung dia dipecat, mueh mueh mueh :P. Cukup la yew aku merapu pagi-pagi bute ni.. nanti kita jumpa pulak pada TYPO FRIDAY #5 aku... insyallah ^_^ tatatititutu.... 

sengal.itu.bukan.lah.sejenis.kuih.ha.ha.ha.typo.firday
@paripariputih.blogspot.com


Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

23 comments:

  1. Hahaha. K-pop ler sgt :p
    Wah hebat la gmbak yg diambli oleh pkerja baru tu apa namau dia korn korntos eh¿ perrrgh lagi hebat dr si caer hensem tu laaa :p hehehe.
    Jgn mrh abah caer ku yg semart tu

    ReplyDelete
  2. hahaha kemain mama ada paparazi sendiri..tengok apa dah jadi?tu bukan k-pop..tu m-pop..muntot pop..LoL :p

    ReplyDelete
  3. ehehehe, kelakau gambau tu mama .. mmg la tersedak org tuh..ekekkekekke

    ReplyDelete
  4. pic kedua mmg tak le tahan..hehe

    ReplyDelete
  5. eh. ade back link lah.. har har har...

    nak taw tak.. korn baru je main pusing2 gambar kat org komen tu. hahahhaa

    ReplyDelete
  6. oppa montot sytle ka? hehehhe

    ReplyDelete
  7. lol.... nasib baek tgok gmbr tuh time bukan waktu makan... :p

    ReplyDelete
  8. ha ha ha ha... tergelak besau den. ki ki ki..... macam2 lah..

    ReplyDelete
  9. hahahahhah! mcm2 laaaa

    ReplyDelete
  10. @baby comel

    abby ko ade?? keh keh keh >..<

    ReplyDelete
  11. @Mk Syahir

    sengal tul sume papaprazi aku tu mk :P ko kenal ke derang tu?? >..<

    ReplyDelete
  12. @CikZaitul


    itu ko baru tengok gambau... lom tengok yg versi live... narommm tak tidur malam :P

    ReplyDelete
  13. @Mrs Velentine

    a'aa yg paling x le blah yg tengah2 tu kan =..=

    ReplyDelete
  14. @KorN

    ya korn mohon bertabah byk byak h ah ha ha >..<

    ReplyDelete
  15. @leakedknowledge


    miko kemainnnnn =..= sukeletuww

    ReplyDelete
  16. Nasib baik aku tak letak gambar yg versi ang ada ;p

    ReplyDelete
  17. @Leeza dayasari [santai leeza]


    mohon katup sikit mulot ang tu leeza kang masuk lalat =..=

    ReplyDelete
  18. @-meeSUPERGIRL-


    ha ha ha yo mmg macam macam ado kat sini =..=

    ReplyDelete
  19. sy peminat Mapiau meng..harap beliau juga meminati sy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mapiaumeng tu supehero negeri mana letuw agaknya ye?? Mueh he he >..<

      Delete
  20. adoi kurreng la bab k-pop.maaf

    ReplyDelete