Silence Day Of Wednesday | Mereka Ini...

Mereka-Mereka Ini Penyeri Hariku... 
Semoga Kekal Selamanya


"Sebuah senyum manis tidak akan pernah menyakitimu. 
Ia hanya akan menyakiti mereka yang pernah menyakitimu dan membuatmu menangis..."



Silence.Day.Of.Wednesday@www.paripariputih.com


Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

39 comments:

  1. pergh... merekalah sahabat dunia maya yang terbaik :)

    ReplyDelete
  2. semoga kekal selamanya . AMIN =)

    ReplyDelete
  3. wakaka aku ngn ik paling banyak?

    apakah?

    bangun2 teringat togeh si ik, ppp sabo jela

    TDDMKA

    ReplyDelete
  4. wakaka aku ngn ik paling banyak?

    apakah?

    bangun2 teringat togeh si ik, ppp sabo jela

    TDDMKA

    ReplyDelete
  5. @Iffah Afeefah

    mmg korang berdua rupa2nya penokong kuat aku ha ha ha ^_^

    p/s: iffa sma la ngan aku bila fikir nak masak mee nak taruk taugeh terus terpandang muka si IK ha ha ha ^_^ sengal...

    ReplyDelete
  6. walaupun tak tersenarai tapi mama memang kawan baik aida :)

    ReplyDelete
  7. @Aida Omar

    Betul tu... Aida pun ttp kwan akak dulu kini and selamanya insyallah ^_^

    ReplyDelete
  8. macam tak tersenarai je. okayyyyy .. *mengesot plan plan* .. haha

    ReplyDelete
  9. @-meeSUPERGIRL-

    mohon mengesot pelan2 kuatir terluka siput kan lembik badan dia euwwww ha ha ha ^_^

    ReplyDelete
  10. cute pulak ak tngk gambau sndirik

    ReplyDelete
  11. sahabat selamanya until Jannah.. =)
    InsyaAllah..~~

    ReplyDelete
  12. @Ikmal Hanif

    alo lo lo sian ko kan pesen puji diri sendiri ha ha ha^_^

    ReplyDelete
  13. Comeynye.. Alololo.. Comeynye..cumil la mama kita ni.. Thanks mama utk semua ni.. Luv u more!
    Moga takkan terputus tali kita ni

    ReplyDelete
  14. sahabat selamanya, lagu upin ipin tu

    ReplyDelete
  15. tak kenal maka tak cinta ! ;)

    ReplyDelete
  16. Semoga persahabatan yang terjalin sentiasa mendapat keredhaan-Nya.. amin..

    ReplyDelete
  17. @jejarikucing

    tak sangka lak ang peminat upin ipin ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  18. @Cik Pensil

    dah kenal?? bertambah cinta kan?? ^^

    ReplyDelete
  19. Rasa nak merajuk tengok entri ni.

    ReplyDelete
  20. aiseyman...aku x ada huhuhu

    ReplyDelete
  21. @Romeo Laut

    alo lo lo Eddie ni apps bukan wa yg susun ha ha ha ^_^ mohon jan majuk ok ^_^

    ReplyDelete
  22. @Karukord Jagau's

    sila cuba sekali lagi ha ha ha ^^

    ReplyDelete
  23. Wa tak de T.T sobs sobs sobs.

    ReplyDelete
  24. Walaupun JR bukan dlm senarai top fans, dan "..WALAUPUN RUPAMU TIDAK KU KENAL, TATAPI KAU TATAP MENJADI POJAAN HATIKU!!!..." (pinjam kata2 Aziz Sattar kepada Ahmad Nisfu dalam filem 'Seniman Bujang Lapok'...hehehe...

    ReplyDelete
  25. bertambah berseri ramai kawan..
    eheehehhe

    ReplyDelete
  26. @Jay Ar

    ha ha ha tergelak besau dah ni ^_^

    ReplyDelete
  27. @Hana Jalil

    alo lolo jan sedey2 walau x dop gamba tapi u are still in my frend list ^_^

    ReplyDelete
  28. @mie

    ha aa dah rasa macam kuih seri muka dah rasanya ni ^_^

    ReplyDelete
  29. :) ni generate dr app at facebook ker?

    ReplyDelete
  30. kamu kenapa? iffah cakap kamu tertekan...

    ReplyDelete
  31. @Sunah Sakura

    Erk... ha ha ha lebey kurang la haiysss =..=

    ReplyDelete
  32. bak kata paris hilton : kawan selamanya..
    bak kata upin-ipin: betul betul betul..

    bak kata ipah: mata pandang ke atas, tangan di bahu..


    ehhh...

    ReplyDelete