Silence Day Of Wednesday | Memory




Silence.Day.Of.Wednesday@www.paripariputih.com


Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 comments:

  1. kalau la dpt padamkan memori..

    ReplyDelete
  2. dah tua nnt lupa la tu..huhu

    ReplyDelete
  3. Dilupa blh diingat jangan.. Hehehe

    ReplyDelete
  4. jgn mintak dilupa

    sbb mkin kite ingt

    ReplyDelete
  5. Salam.

    Agree.

    Walaupun ada sstgh memori kita usaha nak padamkan, nak lupa.. tpi sbnrnya lagi kita sibuk nak lupa, kita paksa diri kita utk ingat sbnrnya.

    ReplyDelete
  6. moon, journey, memory.. ^__^

    ReplyDelete
  7. i;ll try deleted my memory... but i still ada recovery...

    ReplyDelete
  8. memori tu tak tahan lama jugak kalu OTAK ada problem...

    ReplyDelete
  9. otak kita tak sama macam komputer kan... memang memori remains in our mind.... tapi memori yg pahit tu usah dikenang...fikirkan yg indah2 je :)

    ReplyDelete
  10. memori dgn Datin segar dlm ingatan... :)

    ReplyDelete
  11. nampak sangat malas nak buat entry kahkahkah :D

    ReplyDelete