VIDEO | Top 5 Video PPP Yang Wajib Di Tonton

Salam... jam di lappy menunjukkan pukul 4.49 pagi. Dan macam biasalah di kala korang semua sendang lena diulit mimpi-mimpi indah, aku di sini masih terkebil-kebil mengadap lappy aku sensorang dalam gelap. Baring salah, mengiring salah, duduk salah... boleh kata semunya serba salah bila penyakit insomnia aku datang melanda (macam tau-tau jer dia cuti 4 hari kan). Dan disebabkan mata aku ni masih lagi tidak terasa mengantuknya, maka lahirlah sebuah enteri yang aku rasa kira macam box office la kot (kot la.. aku jer yg pandai-pandai cakap hahaha). Jadi citer banyak pun tak guna. Jom layan "Top 5 Video PariPariPutih" paling ulung abad ini... he he he... dan pada yang line tenet korang slow mcm "siput nggesot" mohon bertabah ek... cadangan aku satu hari ko tonton satu video (ye la... dah tajuk Wajib Tonton, harus la kena tonton kesemua 5 video sampai habis, tak begitu ke Che Tom??) yang bermakna, tiap-tiap hari korang kena datang blog aku kan?? Ha ha ha ha, ok jom kita tengok video mana yang menjadi pilihan korang... enjoy...

AKU DIA DAN KAMU

KAROKE DENGAN RETIS KATENYA

GIRL'S DAY OUT

GROUP APAKAH KAMI SAYANG KAMU

SANTAI PARIPARIPUTIH PART2 15.12.2012

Most.Wanted.Top 5.Video@www.paripariputih.com


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

  1. uuuiiihh...

    kemahen hebak bidoe hang edit..maafla aku xdpt tgk sgt..tenet mengong..hehehhehe.


    ReplyDelete
  2. 1st masuk blog ni guna ipad...x leh tgk pun bideo...ke aku yg tak pandai guna ipad?? Maybe umar leh ajar kot...ehh

    Mesti la paling best bideo bersama retis sbb ada muka aku....hahaha, harap kaklong

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. menangis la siapa2 nyer internet tu mati takmau hidup segan...nak tgk tak dpt...huwaaaaa..

    ReplyDelete
  5. aku paling suka girls day out sbb lagu dia... ehh

    #sume best sbnrnye weh..mentabah aku cilok ritu

    ReplyDelete
  6. wah..smua best2..hihihi.. santai habis lah.. miss u all.. >.<

    ReplyDelete