Aku Yang Tersakiti

Adaku seakan tiada... 
Adaku tiada ertinya... 
Tiadaku buat kau gembira... 
Demi mu aku akan lenyap dari mata...



Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 comments:

  1. Best lagu ni layan time tengah sedih

    ReplyDelete
  2. tetiba rasa nak nari ballet je dengar lagu ni. eh eh

    ReplyDelete
  3. intro lagu nie teringat aku instrumental drama korea That winter, the wind blows...best lagu nie.

    ReplyDelete
  4. sadis...yg tak kuat smgt mesti nak bunuh diri hahahah ngeng ;p

    ReplyDelete
  5. knp kakisembang x sedih...hati kering kot kak..hehehe

    ReplyDelete
  6. @Kaki Sembang

    sekali sekala hati kita kena dibasahkan dengan rasa sedih... lepas tu baru kita akan rasa lapang dada.. tak caya cubala :)

    ReplyDelete
  7. ppp.. mohon jangan lenyap ke mana2.. hehehe

    ReplyDelete
  8. @boni kacak

    lol boni insyallah tak... :P eh

    ReplyDelete
  9. dah dengar lagu beratus2 kali dah. suka dengan suara vokalis tu, serak2 basah gitu...

    ReplyDelete
  10. @kopi pasta

    husky voice... ppp pun suka selain lirik and music and penyampaian dia tu :)

    ReplyDelete