Entri Khas Aidilfitri

Assalamualaikum, sempena kedatangan 1 Syawal 1434 Hijriah, saya PariPariPutih ingin menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf kepada semua blogger-blogger yang mengenali diri ini. Maafkan segala tutur bahasa yang mungkin ada menyinggung mana-mana pihak. Semoga dengan kehadiran lebaran ini, kita dapat mengeratkan lagi silaturahim sesama kita. Pada yang ingin pulang ke kampung halaman masing, pandu berhati-hati dan ingatlah orang tersayang. 

Salam Aidil Fitri 
Maaf Zahir Batin 
Ikhlas 
PARIPARIPUTIH







Nuzime Si Pari Pari Putih

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

24 comments:

  1. selamat hari raya maaf zahir & batin

    http://www.phat.my/2013/08/selamat-hari-raya-aidilfitri-dari-phat.html

    tq

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya maaf zahir dan batin... raya singgah uma ya

    ReplyDelete
  3. camat rayeee, jgn maen mercun okey, ekekekekk

    ReplyDelete
  4. Salam Aidilfitri jgk Mama...

    http://www.queachmad.com/2013/08/eksklusif-gambar-gambar-pra-perkahwinan.html

    ReplyDelete
  5. http://greenonepiece.blogspot.com/2013/08/selamat-hari-raya-yeahh-raya-sudah.html

    ReplyDelete
  6. Sama juga untuk diri ini ppp..
    0-0 Ya datin :D

    ReplyDelete
  7. dalam pada kesibukan, sempat gak aku singgah sini....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN ANDAI ADA TERSALAH KATA, TERGURAU KASOR, TERCUIT MANA2 OR TERVIBRATE KE SEPANJANG PERKENALAN KITA.. HALALKAN SEGALA MAKAN MINUM ESP HARTA KAT DAPUR KO YG SELAMBE BADAK JE AKU WAT CAM DAPUR SENDIRIK..

    #lepas raya, kompom aku buat lagik, so yg tu kira next raya plak aku mintak maaf no...ekekeke

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum...PPP,

    Di hari baik, bulan baik nie mselim3 pun minta maaf andai ada kata2 atau coretan yg menyinggung perasaan selama PPP mengenai mselim3 k...

    mselim3

    pls: tulus ikhlas...o-o k

    ReplyDelete
  9. Slamat hari raya beb

    genap stahun kita knl kan

    ReplyDelete
  10. Assalammualaikum....PPP,

    Kepada PPP sudilah kiranya beri ucapan buat mselim3 kat kad nie k:

    http://mselim3.blogspot.com/2013/08/entry-khas-kad-raya-mselim3blogspotcom.html

    pls : kepada kekawan yg sudi boleh komen, nanti mselim3 komen balik k

    ReplyDelete
  11. ¤Happy Eid Ul Fitr¤
    Semoga semuanya baik2 di hari raya nanti.
    Jangan makan tak ingat Ty pula.hee

    ReplyDelete
  12. Slaat hari raya aidilfitri.. Maaf zahir dan batin ye ppp :)

    ReplyDelete
  13. Sebelom PPP sibuk ke dapur..meh nak singgah dulu kek sini...nak ucap...

    Selamat Beraye PPP & familia...
    Mintak maaf ekk law ade sepatah due yang terlobih guraw tuh..

    ^_^

    ReplyDelete
  14. selamat hari raya juga buat ppp n keluarga.... andai kata diri ini ada melakukan silap n salah, moga dihalalkannya yer :) kosong-kosong. err, ni bukan kosong, roti acanai kosong kat bistro tuu... :P

    ReplyDelete
  15. salam aidilfitri.. singgah dari kuching.. :)

    ReplyDelete
  16. selamat hari raya...minta ampun maaf jika ada terkasar bahasa ketika memberi komen di sini

    ReplyDelete
  17. salam aidilfitri

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum kak
    nana juga mahu memohon maaf andai selama kita bersahabat,nana ada buat akk terguris perasaan.

    Selamat Hari Raya, maaf zahir batin :)

    ReplyDelete
  19. selamat hari raya maaf zahir batin :P

    ReplyDelete
  20. selamat hari raya maaf zahir batin jugak,,, :D

    ReplyDelete
  21. mama PPP.. selamat hari raya, mogaclebaran ni memberi 1001 sinar kebahagian buat mama sekeluarga... maaf zahir batin andai salah silap menyinggung atau menyakiti hatimu..

    ReplyDelete
  22. slamat hari raya maaf zahir dan batin ye kak

    ReplyDelete
  23. selamat hari raye jugak akak ppp.. duit raye??

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum kak, selamat hari rayaaa :)

    ReplyDelete