Selamat Hari Ibu

Assalamualaikum,

Mungkin ramai yang menyambut hari Ibu secara besar-besaran,
tapi aku tak sambut begitu, orang lain mungkin menghadiahkan barangan berjenama, 
bawa ibu melancong, adakan makan malam di restoran2 istimewa, 
tapi aku tak dapat beri semua 'kemewahan' macam tu,
hadiah aku untuk Mak aku, hanyalah kehadiran aku dalam hidup dia setiap hari,
Biar tak bercakap di talian, tapi aku akan jenguk dia setiap kali balik pejabat.
Aku sentiasa tanya sama ada dia sihat, berbual dengan dia walaupun sekadar '5 minit'.
Aku tak mampu bagi mak kemewahan, tapi aku bagi mak 'kasih sayang dan perhatian'
Biar aku susah, penat, atau terdesak Mak tetap keutamaan aku.
Itulah Hadiah aku untuk Mak.
Akhir kata, Selamat Hari Ibu Mak, bagi aku hari ibu aku setiap hari, setiap saat sebaik je aku terpandang akan wajah tuanya... semoga Allah merahmati mak aku, dunia dan akhirat. Amin

p/s: Sayang mak hingga jannah 





Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 comments:

  1. Anonymous10/6/16

    Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

    Thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam,

      Dear Norain pleas accept my apology for not returning your msg. Life been very bz thus i only login my blog once in a while. Anyway if the offer still available we could have a short chat. by the way my email is not working do msg me via my FACEBOOK https://www.facebook.com/noor.zaime. Anyway thanks for dropping PariPariBlog.

      Warmest regards,
      Nor Zaimah

      Delete
  2. Assalammualaikum Kak Zai.

    Tq for the wish..maaf ya kak, berbulan baru membalas jejak. Lana doakan akak sihat and happy selalu.. :)

    ReplyDelete
  3. camat hari ibu kepada Bondanya & Datin Sri Paduka serta semua yang bergelar ibu kecuali ibu hayam...krik3

    ReplyDelete
  4. bahagianya seorang ibu itu mendapat anak yang sangat mengasihinya..
    https://leenazi9783.blogspot.my/

    ReplyDelete