3 Bujang Pinggitan ^_^

Adoaii... hari ni aku asik log in, pas tu log out blog PPP jer kerja aku... Dah le fibox yg "cute-mute" tu pun, buat hal... tak tau le asal lembab semacam "siput" jer ari ni kan... Tapi dalam-dalam "kelembapan" tu sempat jugek la aku nak buat entri tengah malam aku ni sebelum titun (masalahnya aku tertidur petang tadi, dan inilah jadiknya, mata aku tak mo tido)... esok dah nak gi kijo camner tu kan?? Aku nak follow orang pun x leh...

Last-last otak aku cakap: baik aku buat "entry" tagging blogger lain, lagi ada pekdah... Sebelum ni aku dah buat segment tag ni dalam saya-bukan-along-saya-hanya-mau-tolong, dan kali ni punya tagging pulak agak "special" sket... sebab aku dah pilih 3 orang Bujang (masih single, punya potensi ramai follower dan selebihnya kena la korang sendiri gi dan tengok blog depa ni kan...) Sebenarnya aku pun baru jugak kenal derang ^_^ , memandangkan derang ni rajin bw dan komen pada setiap entry aku yg sudah-sudah, and as an appreciation i choose em for my tagging segment (harap korunk jan mare aku hokeh... saya bukan along saya hanya mau tolong keh keh keh)

PHEONIX (Si Budak Naruto)

Yang tak habis-habis dengan NARUTO dia... dengan BINTANG-BINTANG dia... ha ha ha i could say he is a very simple and down to earth person, sebab apa aku cakap down to earth, sebab dia asik jer merasa rendah diri dari orang lain (walaupun dia kata dia memang comel lote) he he he... lek! arr!! PHEONIX... i'm sure lepas ni, you will have many followers... ahaks... (ye ke??  tapi klw entri hang boh setahun sekali jer, kim salam la)... he he he


TALLIF (MR PROPA)

Mr Propa i could say, because he has a very systematic lifestyle (that's what i presume) katanya seminggu hanya 3 kali jer, dia akan post entry, setiap pukul 8.00 malam.. he he he. Ni ayat power dia untuk aku "Cuba kawal masa untuk berblogging. Kerana dunia realiti juga perlukan PPP :)" Ayat ni sedikit sebanyak telah buat aku "terjaga" kejap he he he! Ya Encik Tallif... PPP tak akan lupa itu... thank you... sebab tolong "KEJUT" kan PPP dari alam "KHAYALAN" hu hu hu...


NASIR (THE GHOST SEEKERS)

Nasir pun aku baru kenal jugak, walaupun PPP dgn dia jarang chat kat fibox, tapi dia selalu menghadirkan diri dia dalam setiap entry yang aku post, terima kasih Nasir... (hang asik citer pasai hantu jer... sekali sekala cuba la citer pasai meda len lak.. ha ha ha)... harap-harap blog Nasir akan "Ngetop" Di Suatu Hari Sebagai Best Ghost Seekers Blog of The Year) hu hu hu. That's about it... hope to write more entries some other times... INSYALLAH...



NITE-NITE PEPS SWEET DREAMS...
midniteblogger@paripariputih

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 comments:

  1. thanks PPP Tak sangka Nh termasuk dalam list bujang pingitan.. Nh baru dalam dunia blogging ni, minat sangat dengan cerita seram dah penuh entry seram dalam blog tu..

    thanks sekali lagi pada PPP..

    ReplyDelete
  2. x bole singgah blog NH tgh2 mlm, nanti ngigau sbb baca en3 seram kt situ, hukk...

    ReplyDelete
  3. salam PPP. Anyway,thank sebab lekatkan betul2 gambar tu....hadoi....besarnya...malu pulak...tapi, Taliff ucapkan terima kasih banyak3 kerana penghargaan ini.

    Untuk 3 entri/sminggu mmg satu cara yang taliff rasa mampu lakukan. Tepat pukul 8 hanya gunakan autopost :). Jadi Taliffbanyak masa untuk bw. Mengurangkan stress menulis dan menjimatkan masa :)

    Terima kasih!

    ReplyDelete
  4. nanti lau ada masa free aku gi terjah derang :)

    ReplyDelete
  5. heheheh...cam tau-tau jerk haku ske naruto...keh...keh...keh...dah minat x leh wat pe...lallala...harap lepas neh buleh positif kan minda dari hari sebelumnya....follower ramai x de kot,lebih kepada kepuasan sendiri...yang neh mungkin buleh diusahakan...nak wat entry pon kene tengok gak mase yang hade...huhuhh...sob...sob...sob...

    ReplyDelete
  6. thanx a lot coz try understanding me not to insult me...your advice still under my concern...but,i must to move on...don't have a pit stop,jezz wanna be my self...

    ReplyDelete
  7. Aku pun bujang jugak hahaha ^_^

    ReplyDelete
  8. asal saya takde???bujang gak ni.wuuuuu

    ReplyDelete
  9. kehkehkeh..wlaupon individu ke -3 tu bkn ak, tp die dan ak mmiliki nama yg sama..huhu...perasan skjp

    http://komik2malaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. leakedknowledge: nassir dun worry your time will come soon ^_^

    ReplyDelete
  12. @ Mrs. White Fairy

    ('',) xsabar nk mnnanti..huhu

    ReplyDelete
  13. Haa... i like the Mrs. White Fairy nik "^_^" would consider to change it some day ha ha ha... keep on visiting PPP as i've no specific date to put it up for the next 3 bujang pinggitan entry hu3

    ReplyDelete